zaterdag 18 augustus 2012

Inglot cream foundation

Een paar maanden geleden ontdekte ik de Inglot in Enschede (V&D). Tijdens een advies-sessie raade een visagiste van dit merk mij aan om eens een foundation te proberen. Eerde gebruikte ik dit vrijwel nooit, omdat ik een lichte huid heb en ze vaak niet de goede kleur hebben. Bij Inglot kocht in de cream foundation NR.26




Ik ben erg te spreken over de cream foundation NR. 26 en ik heb deze foundation nogmaals kritisch voor jullie bekeken. De foundation zit in een mooi strakke tube wat erg makkelijk werkt. Op het laatste moet je wat harde drukken om er foundation uit te krijgen maar dit vind ik beter dan de flesjes waar je op het laatst niets meer uit kan krijgen. 


 

De foundation heeft een erg fijne substantie voelt lekker aan en is vloeibaar waardoor je deze goed uit kunt smeren. Het heeft wel een beetje een aparte geur. Een geur die ik niet echt goed kan plaatsen. Maar zodra de foundation op je gezicht zit ruikt het niet meer. Een plus punt van deze foundation is dat hij erg zuinig in gebruik is, maar dat mag ook wel voor deze prijs. 

 

Omdat het op het moment van schrijven wel 34 graden is buiten was het dus maar de vraag of deze foundation wel lang mooi blijft. Tot mijn verbazing zit hij nog steeds mooi op mijn huid. Wel heb ik deze foundation afgepoederd. 

Deze foundation geeft op mijn huid een natuurlijk effect, hij is dus perfect voor mij ook omdat deze in mijn huidskleur is. Voor mij is het belangrijk dat mijn huid er egaler en rustiger uitziet zodat mijn ogen en lippen eruit springen en dat doet deze foundation.


Als mijn Inglot cream foundation op is ga ik zeker weer een nieuwe kopen. Voor mij is dit de perfecte foundation en raad deze daarom ook aan jullie aan.

De Inglot cream foundation kost €20,00 
en is verkrijgbaar in 17 kleuren 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten